کسب درآمد از اینترنت

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 2500

کتاب صوتی « راز » mp3


کتاب صوتی « راز » mp3

کتاب راز 

راز جهانی که باید بدانی

توضیحات:

کتاب صوتی راز اثر راندا برن با ترجمه سامیه عطایی است؛ نویسنده در این کتاب قصد دارد تا به شما راه‌های رسیدن به یک زندگی بی‌نظیر را یاد دهد، با شنیدن این کتاب به رازهایی در مورد خود، زندگی‌تان و جهان پیرامون پی خواهید برد؛ رازهایی که به طرز خارق‌العاده‌ای زندگی شما را دگرگون خواهند ساخت.
پس از چاپ و انتشار کتاب قدرت راز، بسیاری از افراد دریافتند که منشا بسیاری از مشکلات و دردهای زندگی‌شان را می‌بایست در درون خود جست‌وجو نمایند. این کتاب به سرعت از فردی به فردی دیگر منتقل شد؛ به طوریکه می‌توان آن را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها معرفی نمود.
نویسنده در معرفی کتاب خود این‌گونه می‌گوید: کتاب راز قدرت، قدرتمندترین نیروی موجود در عالم هستی را برای ما نمایان ساخت، با خواندن این کتاب با قدرتی که قرار است در آینده‌ای نه چندان دور جنبه‌های مختلف زندگی شما اعم از تندرستی، شادی، وضعیت مالی و … را متحول سازد، آشنا می‌شوید.


مبلغ قابل پرداخت 20,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 232

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی حقوق سایت ***فروشگاه شهر درآمد***محفوظ میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما